Запрошуємо на семінар про різні типи дитячої поведінки та про різні стилі виховання, про причини проблемної поведінки у дітей та про можливості батьків впливати на це.

Тренер: Валентина Захарченко, СТА-п, член УАТА.

УЧАСТЬ Online!!!

У дітей виникають певні психологічні проблеми, які можуть створювати деякі незручності для них самих та для оточуючення. І це може призводити до того, що за деякими дітьми закріплюється ярлик «проблемні». Це може бути їхній вибір, до якого їх часто підштовхують дорослі. Адже «проблемна» поведінка в дитини – це лише прагнення пристосуватися до оточення. Зокрема, це може бути захисна реакція, намагання привернути до себе увагу чи заявити про свої потреби, прагнення бути почутим або навпаки уникнути надмірної уваги та опіки. Це залежить від того, як оточення взаємодіє з дитиною, які послання дитина отримує, які моделі поведінки зустрічає у своєму середовищі. Від своєї «проблемної» поведінки діти, як правило, дуже страждають. Та вони, на жаль, далеко не завжди розуміють, чому так поводяться, навіть якщо постійно наштовхуються на осуд, нерозуміння та труднощі у спілкуванні. Їм важко вирішити свої проблеми самостійно, однак вони можуть це зробити з допомогою дорослих. На даному тренінгу ми пропонуємо отримати відповіді на такі важливі запитання:
1. Які проблеми в поведінці найбільш поширені у сучасних дітей?
2. Які причини виникнення таких проблем у дітей?
3. Як батьки можуть допомогти дітям впоратися з проблемами, що полегшить їм життя в суспільстві, допоможе адаптуватися?
Діти довіряють своїм батькам чи не найбільше за все на світі.

ЗМІСТ ТРЕНІНГУ
Тренінг корисний для батьків, психологів, працівників сфер виховання і освіти. Він складається з двох частин: теоретичної та практичної.
1 частина
Розглядаємо теоретичну частину і переходимо безпосередньо до практики.
Теоретична частина базується на концепції Еріка Берна про три важливі емоційні потреби у кожної людини: зі стимулів, визнання, структури. Ми розберемо, яка взаємодія з іншими людьми відноситься до задоволення кожної з них. Також розглянемо концепцію Джин Кларк про вплив емоційних голодів у дітей на їх поведінку. Тобто як надлишок або дефіцит таких емоційних потреб як стимули, визнання і структура призводять до проблемної поведінки у дітей. Іншими словами, проблемна поведінка є маркером емоційних голодів, і ми розберемо, що з цією інформацією робити.
У практичній частині будемо діагностувати емоційний голод у дорослих. Як показує практика і досвід, без задоволення відповідних емоційних потреб у батьків дуже складно забезпечити їх у дітей. Авторська методика допомагає виявити наявні голоди у батьків і напрацювати відповідний алгоритм поведінки при рішенні дитячих проблем.

2 частина
Теоретична частина базується на тому, як концепція емоційних голодів накладається на Структурну модель его-станів другого порядку. Тобто в який саме період розвитку дитина починає потребувати певних стимулів, визнання і структури.
Практична частина включає вправи на визначення вікових потреб в певних стимулах, визнанні і структурі. А також формування правильної батьківської реакції в різних ситуаціях.

Тривалість – 10:00-17:00
Вартість участі у тренінгу – 700 грн

Просимо реєструватися за номером:
093 063 40 15, (Юлія Осадчук) или ЛС
Реєстрація дійсна за умови внесення 200 грн. авансового платежу (не повертається).

Ви можете нам довіряти)