📖 Стаття з TAJ автора Н. Мішель Ландайч III «Пошук проблем у групах, що сприяють розвитку професійного потенціалу»

Запрошуємо членів УАТА ознайомитися зі статтею присвяченою професійному розвитку та потенціалу фахівця ТА в контексті групової роботи. Автор ділиться особистим досвідом фасилітації навчальних груп, роздумами про труднощі, лідерство, навчальний контракт і ризики емоційної присутності.

🔍 Про що стаття:
Про те, що пошук проблем — не загроза, а ключ до професійного зростання.
Про те як груповий процес відкриває труднощі і водночас створює простір для трансформації.
Про виклики викладача/тренера: амбівалентність ролі, контакт з хаосом.
Про професійний потенціал — і як його розвивати в собі та підтримувати в інших.
Про вразливість, сором і страх стають не лише ризиками, а й джерелами навчання.

📚 У статті ви знайдете посилання на ключові джерела з історії та філософії ТА-освіти, а також практичні роздуми для тренерів, супервізорів, терапевтів і консультантів.

🧠 Це текст для тих, хто хоче не лише викладати чи вчитися — а бути присутнім у живому, динамічному, подекуди хаотичному груповому процесі.

📖 Стаття доступна в повному обсязі в бібліотеці УАТА для членів асоціації.

Дякуємо автору та організації за можливість читати статті з TAjournal🌱