Під час Другого круглого столу УАТА Тетяна Кукла – директорка ТОВ «Заклад дошкільної освіти – Центр розвитку дитини “Монтессорі Фемелі”», член УАТА, кандидатка на статус СТА в освіті — поділилася тим, як щоденно інтегрує Транзакційний аналіз у життя школи: з учнями, педагогами та батьками. В основі підходу освітнього простору лежить філософія ТА: принцип «Я в порядку — Ти в порядку» та чіткі, доброзичливі контракти взаємодії, які задають спільні правила й атмосферу навчання 💬.
Тетяна поділилася, що в цьому році, у школі з колегами та дітьми проходять вправи по розвитку емоційної грамотності, вправи на розпізнавання Его-станів. На базі школи для вчителів проходять регулярні рефлексивні зустрічі, консультації, з використанням ТА-концепцій.
В результаті застосування філософії ТА в освітньому простору стає менше конфліктів, зростає частка позитивних погладжувань, підвищується стійкість уваги на заняттях, діти отримують більше простору для автономії та відповідальності, вчителі — надійні інструменти для щоденної взаємодії 📈.
Використання ТА в освітньому середовищі на прикладі роботи організації Тетяни засвідчує, як в сучасній Україні формується навчальний простір у якому кожен відчуває себе в безпеці й може зростати 🌿.