🧡Запрошуємо педагогічних, науково-педагогічних працівників, психологів, практичних психологів зацікавлених у вдосконаленні професійної компетентності, пройти курси підвищення кваліфікаціївідповідно до державної політики у галузі освіти та забезпечення якості освіти зі спеціальності С4 Психологія за освітніми програмами:

«Основи Транзакційного аналізу»
«Застосування концепцій Транзакційного аналізу у формуванні комунікативної компетентності педагогів»

Зміст освітньої програми «Основи Транзакційного аналізу» спрямований на:набуття знань в області психології спілкування та міжособистісної взаємодії, отримання уявлень про структуру особистості, причини поведінки, мотиви прийняття рішень, усвідомлення особистісних проблем та шляхів їх подолання з точки зору Транзакційного аналізу. Розвиток умінь застосовувати отримані психологічні знання на практиці, застосовувати основні концепції ТА для вирішення проблем в напрямках: «Консультування», «Освіта» та «ТА в Організаціях».

Зміст програми охоплює психологічну складову підвищення кваліфікації фахівців.

💫Мета: оволодіти основними концепціями, теоретичними положеннями та поняттями Транзакційного аналізу ( ТА). Розвивати практичні уміння і навички для подальшої успішної діяльності фахівців психологів та впроваджувати у практичну діяльність засадитранзакційного аналізу у психологічну та педагогічну діяльність.

Цільова аудиторія: психологи, практичні психологи, педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів освіти (І-ІІ, ІІІ-ІV рівнів акредитації) різних типів і форм власності, соціальні працівники, інші фізичні та юридичні особи.

Зміст освітньої програми «Застосування концепцій Транзакційного аналізу у формуванні комунікативної компетентності педагогів» спрямований на: ознайомленняслухачів із сучасними концепціями Транзакційного аналізу в освіті, оволодіння сучасними моделями задля формування вмінь якісної комунікації, зворотнього звзку, професійної етики, формування та розвитку власних комунікативних навичок, використання основних технік комунікативного розвитку на практиці.

Зміст програми охоплює психологічну складову підвищення кваліфікації фахівців.

     Мета:  підвищення кваліфікації через здобуття нових знань і набуття психолого-педагогічних вмінь для реалізації новітніх підходів у навчально-виховному процесі.  Розвиток комунікативної компетентності, як частини професійної компетентності працівників освітніх закладів шляхом оволодіння основними концепціями, теоретичними положеннями та поняттями Транзакційного аналізу для покращення процесу комунікації у закладі освіти. Розвивати практичні уміння і навички для подальшої успішної професійної діяльності.

Розробник: Гевко Вікторія, магістр психології, кандидат історичних наук, доцент кафедри психології розвитку та консультування ТНПУ ім. В. Гнатюка, член Української, Європейської та Міжнародної асоціацій Транзакційного аналізу, Член національної психологічної асоціації.

Навчання проводиться на базі Центу Післядипломної освіти Тернопільського-національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка

Період проведення( точна дата буде повідомлена після набору групи з 10 осіб)

Форма участі: дистанційно

Вартість: 540 гр. ( 10 осіб у групі)

              300 гр. ( 20 осіб у групі)

Сертифікат державного зразка  ( 30 год\ 1 кредит ЄКТС)

Реєстрація за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc1Mmy-HRTaGGZOfJ_Jp6skucskP8zP_NMRKgOCsUwbr0Wczg/viewform

Для уточнення деталей  звертатись у Центр післядипломної освіти ТНПУ

Тел. (096) 513 08 99, ( 068) 429 32 25