29-30 квітня 2022 року у м. Київ
Запрошуємо на базовий курс ТА-101 – дводенний семінар, офіційно визнаний Міжнародною та Європейською асоціаціями з Транзакційного аналізу як вступний курс в метод Транзакційного аналізу (ТА), є самостійним курсом та обов’язковим для продовження чотирьохрічного навчання на 202 курсі.
Метою курсу є знайомство учасників з основними концепціями ТА.
Транзакціний аналіз – це психологічний метод, філософією якого є: «Всі люди – ОК». Кожна людина здатна думати, усвідомлювати, вирішувати свої проблеми, змінювати своє життя, поліпшувати його, довіряти собі і відкрито висловлювпти свої бажанням та виражати почуття.
Курс познайомить вас з такими концепціями:
– основні цінності ТА.
– розвиток і можливості практичного застосування ТА
– теорія особистості – Его-стану
– теорія життєвого сценарію і фактори, що впливають на його формування
– теорія комунікації.
«Найважливіший дозвіл – це дозвіл любити, змінюватися і робити все добре. Людину, яка отримала такий дозвіл, легко відрізнити від людини зв’язаної по руках і ногах.» Е. Берн
КОРОТКИЙ ЗМІСТ КУРСУ “ТРАНЗАКТНИЙ АНАЛІЗ 101”:
A. ФОРМУЛЮВАННЯ МЕТИ КУРСУ “ТРАНЗАКТНИЙ АНАЛІЗ-101”
B. ПЕРЕДБАЧУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ КУРСУ
Після закінчення курсу 101 учасники зможуть:
1. Описати основні теоретичні концепції Транзакційного аналізу
2. Застосувати основні концепції Транзакційного аналізу до вирішення проблем
3. Класифікувати міжособистісну взаємодію і внутрішні процеси людини, використовуючи концепції Транзакційного аналізу
C. ВИЗНАЧЕННЯ І ЗАСАДНИЧІ ЦІННОСТІ ТРАНЗАКЦІЙНОГО АНАЛІЗУ І СФЕРИ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
1. Визначення Транзакційного аналізу
2. Основні цінності (філософські принципи)
3. Визначення автономії
4. Контрактний метод
5. Сфери застосування – відмінності в процесі
a) Консультування
b) Освіти
c) Організації
d) Психотерапії
D. КОРОТКИЙ ОПИС РОЗВИТКУ ТРАНЗАКЦІЙНОГО АНАЛІЗУ
1. Засновник методу Ерiк Берн
2. Розвиток Транзакційного аналізу
3. Організації Транзакційного аналізу
E. ТЕОРІЯ ОСОБИСТОСТІ – ЕГО-СТАНИ
1. Теорія мотивації -“голоди» зі стимулів, визнання і структури
2. Визначення Его-станів
3.Структурна модель Его-станів
4. Контамінації
5. Поведінковий опис Его-станів
F. ТЕОРІЯ КОМУНІКАЦІЇ-ВЛАСНЕ Транзакційний аналіз
1.Транзакції
2.Погладжування
3.Соціальна структуризація часу
G. ТЕОРІЯ ПАТЕРНІВ ЖИТТЯ-СЦЕНАРІЇВ
1. Аналіз психологічних ігор
2. Аналіз психологічного рекету
3. Сценарій
H. МЕТОДОЛОГІЯ ТРАНЗАКЦІЙНОГО АНАЛІЗУ
Учасники курсу отримають сертифікати європейського зразка
Семінар проводить:
Валентина Захарченко,
сертифікований транзакційний аналітик європейського реєстру в області психотерапії (СТА-п), попередній тренер і супервізор в області психотерапії (ПТСТА-п), інструктор 101 курсу.
Член УАТА, ЄАТА, MATA, УСП.
Освіта: Черкаський національний університет імені Б.Хмельницького.
Освітній ступінь: магістр
Спеціальність: медична психологія.
Викладає освітній курс ТА-202.
Проводить додаткові семінари по ТА в області психотерапії.
Проводить супервізії індивідуальні та групові
Контакти: valyaz17@gmail.com ; т .: +38 067 965 21 10; skype:superwell17
– Українська Асоціація Транзакційного Аналізу
Дводенний семінар:
29-30 квітня 2022 року
Час проведення: 10:00-17:00
Реєстрація за анкетою:
Менеджер проекту:
Любов Баркоци,
сімейний психолог, психотерапевт
Контакти:
тел. +380501072021