Шановні члени УАТА пропонуємо Вам ознайомитися зі статтею про тупики в бібліотеці УАТА.
Стаття: “Тупики: Розуміння в контексті розвитку та структури” Кен Меллор: Три ступеня тупика розроблені Р. і М. Гулдингами, визначені в термінах розвитку, яке співвідноситься з такими факторами як вік, вербальні та рухові навички, розрізняльна здатність, свідомість і т.д. Ці положення (terms) інтегрують вклади Первинної Терапії, Райхіанських та нео-Райхіанських підходів до розуміння тупиків. Запропоновано певну позицію щодо вирішення (Resolution) кожного ступеня тупика. Пропонується кілька переваг використання даних уявлень. Приклади із клінічної практики додаються.
Цікавих вам знань.